پرسه در میان لحظه ها

یادداشت های روزانه Aseman.H(نویسند ه ی رمان تا آسمان)

پرسه در میان لحظه ها

یادداشت های روزانه Aseman.H(نویسند ه ی رمان تا آسمان)

دارم از تو عبور میکنم.
دارم کنار نفسهای تو و لحظه هایی که با تو گذشت قدم میزنم.
دارم از تو رد میشم تا بهت بگم که چقدر دوستت دارم.
چقدر آرام خوابیده ای....انگار نه انگار که دلتنگتم!

پ.ن:این روزها سخت دلگیرم. برای اوئی که بود و من نفهمیدم.برای کسیکه توی جوانی پیر شد اما مرگ زیباترش کرد.

این روزا نوشتن برام محال شده.

  • Aseman Hamidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی