پرسه در میان لحظه ها

یادداشت های روزانه Aseman.H(نویسند ه ی رمان تا آسمان)

پرسه در میان لحظه ها

یادداشت های روزانه Aseman.H(نویسند ه ی رمان تا آسمان)

همیشه با خودم فکر میکنم چطور میشه آخه یکی همه چی تموم باشه؟
ینی هم خوشگل و خوش هیکل و خوش تیپ و خوش اخلاق و خوش سرو زبونو و خوش شانس و خلاصه ته کمالات باشه.
هوم واقعا...چطور ممکنه؟
آخه هر جوری حساب کتاب میکنم جور در نمیاد. نود درصد خوشگلا گنده دماغن یا مثلا نصف بیشتر خوش اخلاقا چاق و تپل مپلن.

  • Aseman Hamidi

نظرات  (۲)

من جز خوش اخلاق هام
آسمان جان همچین فرد همه چی تمومی اگر پیدا کردی سلام منو هم بهش برسون
😅
پاسخ:
همون. ...منم دارم میگردم دنبالش. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی