پرسه در میان لحظه ها

یادداشت های روزانه Aseman.H(نویسند ه ی رمان تا آسمان)

پرسه در میان لحظه ها

یادداشت های روزانه Aseman.H(نویسند ه ی رمان تا آسمان)

رمان جدید(یادگاری)



سرزمین مادری یا سرزمین پدری.
 نمیدانم .اما ،ازمیربرای من ،وطن بود. روزی که وطنم را ترک کردم انگار قید شاهرگی درون قلبم را زدم.
یک انتحار ناموفق و منجر به مرگ قلبی .
آمدنم به ایران و خانه ی مادر هرگز ندیده ام 
دگردیسی عظیمی برای من به دنبال داشت.
انگار که از آن کودک شاد و پر هیاهوی دوازده ساله تبدیل شده بودم به گونه ای سخت پوست در حال انقراض.
هر روز بیشتر از روز قبل کش می آمدم و این خاصیت مادامی که ترکش کردم در من هنوز زنده بود.
ولی با تمام این اوصاف ،همین سرزمین غریب و جادوئی....سرانجام شد سرزمین مادری ام و آنجا سرزمین پدری.

  

  • Aseman Hamidi

نظرات  (۵)

سلام دوست عزیز 
رمان تا اسمان عالی بود ... 
کار جدید رو در وبلاگتون می نویسید ؟؟؟

  • از مخاطبین
  • سلام,ممنونم از شما بابت محبتتون عزیزم...
    بودن درگروه نقد و تحلیل یک کتاب خوب خوشحالم میکنه چون خیلی یاد میگیرم, برام هم مهمه و دوست دارم که روی بخش بخش کتاب تمرکز کنم
    ولی متاسفانه من اونقدری وقت ندارم به خاطر همین بی احترامی میدونم که در مورد قسمت های مختلف کتاب که کلی برای نوشتنش انرژی و وقت صرف شده حرفی بزنم و شرمنده هستم که نمیتونم همراه شما بشم
    منو ببخشید...
    با این استعداد و قلم خوب براتون موفقیت آرزو میکنم
  • از مخاطبین
  • سلام 
    تا آسمان......
    خوب و متفاوت بود.....
    خسته نباشید بعد از این همه مدت......
    لطفا یه پست , بیوگرافی از خودتون , برامون بنویسین
    ممنونم گرامی.....
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم. خوشحال میشم تشریف بیارین گپ. اونجا باهم از تزدیک در ارتباط باشیم
    سلام وقتتون بخیر.ببخشید شما فرمودید فایل هارو حذف میکنید دیگه؟پستای دیگه که حذف نمیشن؟میشه لطفا فعلا حذفشون نکنید؟ممنون میشم.
    الان اسم رمان جدیدتون رو دیدم.یادگاری قبلا اسم رمان یه نویسنده دیگه بوده.بنظرم اگه امکانش هست تا شروع نشده اسمشو عوض کنید که مشکلی ایجاد نشه.ممنون موفق باشید
    سلام آسمان جان💖
    بی صبرانه منتظر یک اثر زیبا هستم
    موفق وپایدار باشی گلم💞💞💞

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی